Tecavüze Uğradım =((


evdeyim balkona çıktım sigara içiyorum üst kattan bişi düştü kafama elime aldım baktımki kırmızı bir tanga kenara biraktım 2 dk sonra kapı çaldı altında dar ve gri bi tayt üst komşunun karısı 27 yaşındaki müjgan, ya canım kusura bakma benim tangam buraya düşmüş onu alabilirmiyim balkondan dedi bende olur dedim balkona gittik yere atmıştım domaldı böyle ka

lçasını iyice ayırdı aldı tangasını bi kahve ısmarlamicakmısın dedi. yo olmaz dedim biraz yaklaştı tangasını suratıma sürttü salep içerim bende o zaman dedi. ya lütfen olmz .s.s. dedim beni yere yatırdı çıkardı pipimi emmeye başladı yha yapma diyorum ama yinede yaptı hayatımda hiç bu kadar kullanılmamıştım. akşam oldu babama anlattım polise gittik bana tecavüz ettiğini anlattık ögündür bugündür rüyalarıma giriyor o pipimi emmesi aklımdan çıkmıyor çok korkuyorum bazen intihar edesim geliyor. :((

Yorumlar