Aşk acısının amk

Zor geliyor değil mi? bir daha ona dokunamamak, nefesini teninde hissedememek. Çok zor geliyor değil mi? Aynı yağmurda ıslanmayacağınız kadar uzağında olmak ya da sokakta kaldırımlarda, birbirlerine sarılan insanları görmek, acıların en mükemmeli değil mi? Unutmak istersin, birileri önünde sevişir! sokağa çıkmazsın, radyoda duygusal bir şarkı çalar yine ayrılığın üstesinden gelemezsin şüphesiz ağlarsın! Oysa elleri avuçlarında terlerken tebessüm ederek 'beni bırakma' diye fısıldardı kulağına, o an bu kelimeler sana öyle samimi gelirdi ki biraz daha bağlanırdın, Beni bırakma diyenler genelde terkedenlerdir ve bu düzen içinde , ahmaklık yapıp güveniriz dudaklarından çıkan her söze! Alışamadın değil mi ? yokluğuna,yalnız uyumaya, onu başkasıyla görmeye, düşünmeye, hayal etmeye... hatta bir kaç defa kendine hakim olamayıp geceleri ''nasılsın'' diye mesajda attın sadece ''nasılsın'' ( Cevap yok ) Yani o gecede uykusuzluğu tattın..! Ağlıyorsun değil mi? resimlerine bakarken, geçtiğiniz yollarda yürürken sinemada yalnız film izlerken, onu düşünüp kelimeleri seviştirirken ve hiç okuyamadan tozlu raflara kaldırırken! Gülümsemeyi unuttun değil mi ? Adını anarken, birileri ondan bahsederken, haftalar önce sana attığı o 'seni seviyorum' mesajını okurken..! (AMA) Bak ! şimdi gündüzün üzerini gece örttü! Ve sen yatağında yapayalnızsın! O çoktan unuttu seni! Üzülüyorsun değil mi ? Yalnız değilsin ben de üzülüyorum. Hadi kalk daha çok 'bok' edelim geceyi. Sezen Aksu'nun o dinledikçe acıtan, acıttıkça kanatan, kanattıkça daha çok sürükleyen şarkısını dinle... (Vazgeçtim gözlerinden, vazgeçtim sözlerinden bir ah de yeter sessizce, kimsesizce, gönderdim dudaklarımı öpme al yeter) Ayrılıklar hep böyle, ayrılıklar mükemmel acılara gebe! Üzülüyorsun değil mi ? Yaşadığınız mutlu günler, mazide kaldı ayrılık hiç ama hiç bu kadar adaletsiz davranmadı.. Ağlıyor musun ? Yalnız değilsin ben de ağlıyorum... Yokluğuna alışamadın değil mi ? Yalnız değilsin ben de alışamadım... Gülemiyor musun ? Unutamıyor musun ? Çıldırıyor musun ? Sessizce ölüyor musun ? Yalnız değilsin, bende unutamıyorum ben de ölüyorum!

Yorumlar