Kapak Yapan Küfürlü Nickler

bir taş attım pencereye puff daddy 50cent çıktı usher evde yok dedi why why ? Çölde su arasam ütü bulurum , voltrani olustursak g.tu olurum… ”kadın dediğin taktımı koluna yakışacak çarptımı duvara yapışacak” gün gelir devran döner horoz domalır tavuk gömer dost dostun köpegi olmusda ne olmus, yeter ki dost pustun köpegi olmasin Allah kızlara güvenseydi zar koymazdı ne zaman golll diye arkamı dönsem elinde ofsayt bayrağıyla bekler kahpe hayat beni başkalarıyla karıştırma, sek iç! Kıyamet gelse de kopsak…. SeN BeNiM HaYaTıMDa PiYoNSuN SeNi KaYBeDeRSeM iKi PuANıM GiDeR..BeN SeNiN HaYaTıNDa ŞaH ‘ ım SeN BeNi KaYBeDeRSeN oYuN BiTeR..! TRT 3 – SCHALKE 04 kimse fiyatını arttırmaya çalışmasın herkesin indirim günlerini çok iyi biliyorum HOROZ ÇÜKÜ KADAR BEYNİYLE, AT TARRAĞI KADAR AKIL VERİYOR Kızlar cipse benzer…Uzaktan bakarsın böle çıtır çıtırdır,canın çeker,yanına gidersin,bi bakarsın aaa bildiğin patates Reçel yapan kalpazan arı… $ans Tanrı’nın takma adıdır , onu açık açık kendi imzasını kullanmak istemediqinde kullanır Kim demiş alkol kötüdür diye, bütün hatalarımı ayıkken yaptım ben…! Hak edeni hayatıma sokarım , hak etmeyenin hayatına sokarım… Seni Sevdimde Ne oldu Turkcell Efes Zengin Oldu… Türk kızı hint kızı gibidir gider öküze tapar. Kıyamet gelse de kopsak…. en şanslı c artık amcam kelimesinin ortasındaki c Hadi Gel oyun oynayalım; sen benim gururumla oyna bende senin hayatınla şirinler gay mi? şirinler nası çoğaldı? yoksa hepsi şirineye mi dadandı? aman tanrım yoksa şirine kaşar mı? yediğin çubuklu makarna g.tünden fiyonk çıkmaz iletişimimiz islami usüllere göre kesilmiştir her tespihle dolaşan kabadayı olsaydı imamlar mafya babası olurdu küçükken yemediklerim arkamdan ağlardı şimdi ise yediklerim arkamdan ağlıyor Yapma be azrail marionun bile 3 canı var sen kutu kutu pense oynarken, biz kutu kutu bira içiyoduk kişiye erişim mahkeme kararı ile engellenmiştir Bizde eti browni seviyoruz, ama hayvan gibi yemiyoruz Oruspudan dost olur çocuğundan asla. ne dul ne bakire kimse vermedi şu fakire sabunla idare ederken zam geldi HACİ ŞAKİRE (TEKEL)inle tut elimi,(ALKOL)larına sar beni,n(EFES)ine bile muhtacım… dünya ahiret bacımsın ama uzayda yakalarsam ….. En çekici manken sağ elimdir. bütün kaşarlar eriyecekse küresel ısınmaya evet ulan! Kaşar Sevseydik Şarküteri Açardık Yazının Devamı: http://www.renkliweb.com/msn/18-kapak-yapan-kufurlu-super-msn-nickleri.html#ixzz2DMaOPIRE Anasayfa: RenkliWEB

Yorumlar