Sıçma Kavgası

üst komşuyla sıçma saatlerimiz neden aynı amk
hayır yani insanın kafası karışıyor, bilerek yapıldığını düşünüyor paranoyaklaşıyor insan.
ben rahat rahat sıçmak istiyorum kardeşim.

geçen yine oturdum klozetime, hayatta mutlu olduğum bi kaç andan biri sonuçta. sonra yine yukardan ses geldi 'şılop' diye bıraktı bi tek. ben de bıraktım hemen tabi geri kalır mıyım? ama normalde 5 dakikası vardı daha
y

ani. sonra bi anda 'şılop şılop' diye bir ses duydum. ulan bu kadar seri nasıl sıçabiliyor?

ıkındım ıkındım nafile çıkartamadım. Göt de alışmış benim sakin kişiliğime doğal olarak.
tam 'rezil oldum yendi beni' diye arabeske bağlamıştım ki aklıma bi fikir geldi. çamaşır makinesinin üzerinden 5 tane sabun aldım. çap çap çap çap çap bi koydum.

en son ağlama sesi geliyordu yukarıdan. adamı böyle sikerler işte.

Yorumlar