+18 Rahibe Fıkrası

4 rahibe ölmüs ve cennet cehennem sınırında sorgulamaya alınmışlar.
Sorgulama melegi demiş
'' simdi herkes sırayla dünyadayken işlediği en büyük günahı anlatsın,
sakın atmayın tespit ederiz.

1. rahibe ben hayattayken bir kere penise dokunmuştum parmağımın
ucuyla.. demiş
melek hangi parmağınla deyince sag elinin isaret parmagını göstermis.
melek: ''tamam yavrum simdi gi

t ve günahı işlediğin o parmagi yan
taraftaki kutsal suya sokarak arın günahlarından" demiş.

2. rahibe ben hayattayken bir kere penisi tutmuştum.
Melek: ''hangi elinle ? Sağ elini kaldırmis. Melek de ona gidip o
elini yandaki kutsal suya sokarak gunahlarindan arınmasını öğütlemis.
Bu sırada 3. rahibeyle 4. rahibe aralarında fısıldaşıyolarmış, sonra
aniden yer değiştirmisler.

Sorgulama melegi bunu farkederek:
'' Bi dakka n'oluyo, siz niye yer değiştirdiniz '' diye sorunca daha once
4. sırada olup 3. sıradakiyle yer değistiren rahibe:
-'' İzin verirseniz, arkadas kutsal suya g..tünü sokmadan ben bi ağzımı
çalkalayıp, çıkayım efendim
:D :D

Yorumlar