Keten Gömlek +18

Size bi kızla olan anımı anlatcam dinleyin amk.
Üniversiteye yeni başlamıştım arkadaşlarımla ilişki kurmak çok güzeldi ortam falan. Sonra bi parti düzenleyelim dediler o gece Semihlerde kaldık lise 3e giden bi kız kardeşi vardı Aleyna. Biz bunlarla içtik baya kafa oldu 1milyon her neyse sabah olmuş tam hatırlamıyorum nasıl uyuduk Semihin babası annesi işe gitmişler Semihte maçı vardı ona yetişmek
için aceleyle çıktı evde bir ben birde Aleyna kaldık. Kahvaltı hazır die bi ses geldi kalktım gittim mutfağa sonra birde ne göreyim üstünde sadece spor südyen ve daracık bi tanga ile karşıladı beni.. Masaya oturuk çay mı içersin? dedi.. evet dedim ve sonra çayı getirdi ve gömleğimin üstüne döktü.. Canım yanmıştı ama belli etmek istemedim bir anda gömleğimin 2düğmesinden başladı açmaya gömleğimi çıkardı ve saçları önüne gelmişti dudaklarını yalıyordu kendi kendine.. Hemen bu gömleği çamaşır makinasına atmalıyım dedi ve arkasını dönüp giderken kolundan tutup kendime çektim ve ağzına iki tane patlattım.. Ulan gerizekalı keten gömlek çamaşırmakinasında yıkanırmı ?

Yorumlar